تصاویر- مهمانان بدون روسری در ...
وبلاگ علمی و تفریحی
جدیدترین نرم افزار ها , مطالب و مقاله های مهندسی
تبلیغات
درباره ما


حامد هاشمی ٍ با سلام این وبلاگ جهت ارتقاء دانش فنی مهندسی ایجاد شده است مطالب و مسائل متفرقه صرفآ جهت کاهش یکنواختی وبلاگ است هر مطلبی که فکر کردید در شآن این وبلاگ نیست گزارش دهید هر مطلبی که فکر میکنید به قوم یا قبیله ای بی احترامی شده گزارش دهید هر مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است گزارش دهید با تشکر
ایمیل : hamedhashemiii@yahoo.com
نویسندگان
ساعت
اطلاعات

تصاویر- مهمانان بدون روسری در ...



تصاویر- از تشویق جعفر پناهی تا مهمانان بدون روسری

شب گذشته مراسم یادمان استاد محمد نوری از طرف معاونت هنری ارشاد و دفتر كل موسیقی ارشاد در حالی در تالار وحدت برگزار شد كه حاشیه های زیادی را به دنبال داشت.

محمد‌علی كشاورز، نور‌الدین زرین‌كلك، هنگامه قاضیانی، جعفر پناهی، فرزاد حسنی، فرزانه كابلی، ایرج حسابی، حسن پورشیرازی، چنگیز جلیلوند، منوچهر صهبایی، محمد سریر، حمیدرضا نوربخش، مصطفی پور‌تراب، ملكه رنجبر، داوود گنجه‌ایی، اقلیما پرتو، پوران درخشنده، خسرو سینایی، هوشنگ گلمكانی، فرمان فتحعلیان، هوشنگ مرادی كرمانی، محمدرضا فروتن، بیژن بیژنی، محمد‌علی سپانلو، عبدالجبار كاكائی، جواد مجابی، مرضیه برومند، گلاب آدینه، پریوش نظریه، بهاره رهنما، سیمین بهبهانی و ... و مسئولانی چون حمید شاه‌آبادی، معاون هنری ارشاد؛ محمد میرزمانی، مدیر كل دفتر موسیقی ارشاد؛ بابك رضایی، مدیر عامل انجمن موسیقی و علی ترابی، معاون مدیركل دفتر موسیقی ارشاد از جمله مهمانان حاضر در این مراسم بودند.
حضور جعفر پناهی كه مجری مراسم از او به عنوان كارگردان صاحب سبك سینما نام برد و بارها از سوی حضار مورد تشویق قرار گرفت، از حاشیه های جالب و تامل برانگیز این مراسم بود.

از نكته های قابل تامل در این مراسم، وضعیت حجاب بعضی مهمانان بود كه حتی برخی از آنها روسری نیز به سر نداشتند كه البته با وجود تكرار این مورد در بعضی از مراسم و همایش ها اخیر شاید دیگر زیاد عجیب و غیر قابل باور به نظر نیاید.
سوالی كه در اینجا می توان از مسئولان مربوطه مطرح كرد این است كه واقعا برگزاری مراسم هایی به این شكل و با این حواشی و با صرف هزینه های هنگفت كه فقط متعلق به یك قشر خاص است، چه كمكی به جامعه اسلامی ما می كند؟!


 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:,